mimpi kejap yeeeeeee ! @_@

hhhmmmm ,, malam nye aku  layan blog ni ,, dah pukul 10.30 malam ,, tapi jam kat komputer aku ni pukul 10.27 ,, ( ape2 je lar ) ... adduuuu !! aku tengah frust giler ni ,, nk tau tak sebab ape ???? sebab 'prince charming' aku x jadi datang rumah aku petang tadi ,, ! ni semue sebab aku lar ! aku yan tak bagi die datang ,, memang lah die tak nak datang ,, !! haishh ! tak ptot ,, tak patot ,, .... menyesal tak sudah aku ni !! ok2 ,, aku tau korang semue boring kan kalau aku cerite pasal pakwe2 ni ,, erm ,, ape kate kite tukar topik ,, hhaaaa ,, !!! aku nak berkongsi cerite mase aku UPSR dulu  ( tahon ni lar ) ,, ..... alamak ,, dah malam sangat ni ,, amk pon dah bising tu ,, bubye ye kengkawan semue ,, gud nite ,, sebelom tido cuci kaki dulu tau ! n jagan lupe solat isyak dulu ,, bubyeeeeeeeeee !! :P
Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri