C.I.N.T.A.

indah nya cinta jikalau ia selalu membuatku gembira ...
indah nya cinta jikalau ia selalu membuatku rindu ...
indah nya cinta jikalau ia selalu memihakku ...
indah nya cinta jikalau ia tiada kesalah fahaman ...
indah nya cinta jikalau ia tidak mempermainkan perasaan orang lain ...
indah nya cinta jikalau ia tidak cemburu buta ...
indah nya cinta jikalau ia selalu megambil berat tentangku ...
indah nya cinta jikalau ia selalu membuatku tertawa ...
indah nya cinta jikalau ia selalu bersamaku ...
indah nya cinta jikalau ia selalu membelaiku ...
indah nya cinta jikalau ia selalu menyanyangiku ...
indah nya cinta jikalau ia selalu menyintaiku ...
indah nya cinta jikalai ia selalu ucapkan ''i love u'' padaku ...
indah nya cinta jikalau ia memberi sebuah kucupan manis di pipiku ...
indah nya cinta jikalau ia bahagia kerana cintaku ...
dan .......
indah nya cinta jikalau aku tahu bahawa cintamu hanya untukku ..
dan ......
indah nya cinta jikalau aku tahu bahawa aku hanya milikmu ...







tetapi .....
hakikatnya ....
cinta tidak seindah itu ...
aku membencimu kerana cinta !
aku menangis kerana cinta !
aku tidak setia kerana cinta !
aku muram kerana cinta !
aku marah kerana cinta !
aku gelisah kerana cinta !
aku cemburu kerana cinta !
aku tidak endah padamu kerana cinta !
aku lalai kerana cinta !
aku jauh denganmu kerana cinta !
aku melukai hatimu kerana cinta !
aku menghinamu kerana cinta !
dan ........
aku tidak tahu siapa diantara kamu berdua yang aku cinta ...
yang aku sayang ....
yang aku rindu ....



tetapi sayangku ....
percayalah padaku ...
yang aku hanya mencintaimu ...
yang aku hanya menyayangimu ...
yang aku hanya merinduimu ...
yang aku hanya bersamamu ...
yang aku hanya bahagia dengan cintamu ...
yang aku hanya ingin membelaimu ...
yang aku hanya mengambil berat tentangmu ...
yang aku hanya tertawa manis denganmu ....
yang aku hanya ucapkan ''i love u'' padamu ...
yang aku hanya memberikan cintaku padamu ..
dan ......
aku akan berusaha membuat cinta dan diriku menjadi milikmu ...
sayang ....


berubahlah ...
berubahlah sayang ..
dan kau akan dapat merasai nikmat sebenarnya cinta ...
cintaku hanya lapan ..
cintaku pada ALLAH ..
cintaku pada RASUL ...
cintaku pada PARA NABI ...
cintaku pada MALAIKAT ...
cintaku pada ISLAM ...
cintaku pada KELUARGA ...
cintaku pada KAWAN-KAWAN ...
cintaku pada ORANG YANG TELAH MENCURAHKAN ILMU KEPADAKU ...
cintaku pada JIRAN TETANGGA ...
dan ...
yang terakhir adalah ...
cintaku pada MU .. wahai sayangku ...


sayang abang ! rindu abang !
mmuuuaaahhhh !! :*


^RA^
Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri