soooooo bz lorh ,, ....... !

erghhhh !! i'm so so so bz in 2-3 days ,, ...huh ! dh lme x lyn blog an ?? erm ,, aku sekolah lar ,, tue yang bz siket ,, keje  sekolah pon banyak ,, ( x lar banyak sangat ) ... hurm ,, aku rase macam malu betol nak datang sekolah esok ,, ! entah lar ,, aku rase aku dah buat 1 kesilapan yang sungguh besar taw !hurm ,, thet my fate ,, ... cube lar kalaw aku jadi puteri kynagn ,, mesti semue orang nak kawan ngan ku kan ?? tapi hakikat nye aku hanye lah seorang manusie yang tiade paras rupe yang cukup menarik ,, tapi aku bersyukur kerana aku mempunyai wajah dan itu sudah cukup daripade tiade ,, ...kalaw muke cantik tapi akhlak x cantik buat ape ??! erm ,, kecewa n frust n bengang btol !!! ' awq ,, i'm juz wan 2 b u'r frenz ,, x lebih dari tu pon ,, ( plez jangan salah anggap ) i know thet u'r sis x cke sy ,, hurm ,, sy juz can see awq dalam jarak jaoh je ,,  i know yg sy nie mengganggu hidop awq ,, so i'm so so sorryy ,, ! awq x yah takot ngan revi cuz sy dah minx kbenaran ngan die ,, die x mrh pon ,, but sy phm law awq mseh x nk kwn ngan sy ,, myb u'r not single agen rite ?? hurm ,, ( sooooo sadd ,, :(   ..)' erm ,, thet my feeling now ,, sooooo sad ! hanye tuhn saje yang tau betape sedih nye aku sekarang ,, kat sekolah baru tu oklah jugak ,, aku cume kesian kat 'r' je cuz sekolah die x cukup kelas ,, so die x belajar lagi ,, aku takot die jadi gengster balik ,, juuz thet ! sebb tu aku takot sangat law die x belaja ,, kat sekolah baru aku dah berazam aku xnk kapel cuz i'm not cingl n aku nak belajr ,, bukan datang situ nak bercinte ! aku akn pegang kate2 tu ,, pembelajarn skolah men. n skolh ren. lain sangat ,, so ,, kadang2 ue memang susah sikit lar nak ikut cari men. ,, but dlm seminggu ni macam dah boleh ikut ,, nex week dah start latihan sukan ,, x tau lar aku masok ape ,, law kat sekolah rendah dulu ,, aku biase masok lumbe lari n lompat tinggi ,, tapi aku dah lupe care nak lompat tinggi lar ,, n dah x larat nak lari ( bukn x larat ,, x larat tu mksod nye dah gemok ,, i;m still slim key ,, juz malaz jee ) .. unit beruniform aku masok kadet polis ( juz kerna bju die cantik ! hehehe ) ,, kelab n persatuan aku masok kelab kebudayaan ,, sukan n permainan ,, ENTAH !! malaz nak cite sebab mase tu aku ngan kawan2 gadoh habes ! aku paling penat hari ni ,, cuz aku kan ketue ,, aku kene cari n copkan tempat diorang ( time daftar lar ) nasib baik lar aku nie kurus ,, law gemok dah lame aku turun 10 kg aw ! key lar ,, nak tido ,, esok nak sekolah ,, ......... nite2 ,, bubye .... :)
Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri