WHATTTTTT ?

betol ke yang aku nampak tu dia ?? argghhh ! rupa-rupanya mimpi aku malam tadi bukan sebarang mimpi .. memang betol aku ada nampak dia dengan kawan-kawan dia n 3 orang budak perempuan kat depan kedai 7eleven .. huuh ! dia betol-betul nampak macam budak gangster ! aku tak tau laa ! aku tak tau ! aku rasa macam tiba-tiba jer benci kat dia .. tapi aku sayang sangat sangta dengan dia .. tapi kenapa mesti dia balas semua rase sayang ni dengan membuat perkara-perkara yang aku tak suka ? kenapa dia buat aku bencikan dia ? YA ALLAH ! sakit nyer hati aku tadi membuak-buak ! meluat aku tengok dia ! takpe .. nanti hari jumaat akan datang .. aku nak berhenti kat bus stop bacang .. aku balik KOTE MASAI naik bas .. aku nak tengok dia sama ada dia lepak ke tak dengan kawan2 laki n perempuan dia tu ..

but had something else i feel now .. u know what it iz ??

i think .........
aku rasa ...
erk ..
aku rasa aku semakin sayang dengan 'L' ..
tak tau lah kenapa ..
aku rasa macam dekat je dengan dia ..
kenapa yek ??
pe pe jer larr ..
dia kan daj ada yang punye ..
dah lar ..
aku taknak kacau bf orang ..
nanti aku dibenci sama orang ..
sambong malam ni or esok lar yee ..

bubyeeeeeee
^RA^
Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri