white n black ...... :P

kiut ker law aku pkai bju hitm ( my mom say ''baju sarung nangka'' ) n seluar fit warna puteh ( tiga suku juz sampai lutut je ) .. ???? tak habes habes ''minah seksi'' .. aku nie A'TIRAH ! not MINAH SEKSI ! huh !! .........
tak ape lah ,, suka hati akulah nak pakai baju warna apa apa pon ,, janji pakai ,.. jangan bogel sudah ! bhahaha :p ..
                                         hari tu aku dipaksa pakai baju warna pink ! pink lembut yang betol betol lembut punye tu !! eewww !! i hate that pink ... n .. aku pon pakai lar baju ''hot pink'' aku ,, not ''smooth pink'' key ! kasut piink puteh ,, seluar pink putih ,, bju hot pink ,, tudung putih .. ( tambah manik warna pink sikit ) .. beg ditu warna hot pink ,, kerongsang pink berbentuk bunga ,, rama-rama n bentuk hati ,, eye shadow warna pink ,, tali pinggang puteh .. jam hot pink ,, gelang puteh n pink ,, spek ( cermin mata ) berbingkai puteh n ada sedikit garisan warna pink ...  ..... .... .... n that time aku pergi hutan bandar ,, mase pergi tu ,, aku pakai kasut warna pink n puteh ,, t-shirt pink ,, seluar puteh ( tiga suku ) ,, anting-anting pink ,, jam hot pink ,, gelang pink ,, rantai puteh ,, loket pink ( bentuk hati ) ,, n cekak rambut putih ,, .... rambut aku tak ikat ,, juz lepaskan ,, .... .. masa pergi tu semua orang kat situ tengok aku ,, ade sorang budak ni ,, dia pergi kat aku ,, bawak fon ( budak perempuan dalam umur 5 tahun lar ) .. pastu dia cakap aku cantik .. pastu mak dia datang n dia ajak aku bergambar dengan anak dia ... anak dia pon pkai gaun warna pink ,, mak dia cakap ,, anak dia ni minat betul warna pink .. n anak dia tak pernah nampak orang berpakaian macam aku ,, warna pink n puteh je .. huhu .. ade lar sikit perasaan bangga tu .. mase nak man di ,, aku sepit rambut aku .. sepit rambut tu warna pink n puteh ,, anting-anting yang aku pakai sebelum mandi tu berjurai ,, lepas tu ,, aku tukar dengan yang tak berjurai warna pink bentuk hati .. kasut aku tukar ,, aku pakai selipar warna pink .. heheh ,, masa mandi tu ade lar sorang budak laki ni datang ngorat ,, ... mintak 6be aku lar ..


 mase nak balik pon ,, aku berpakaian pink ,, budak perempuan tadi tu dengan budak laki yang ngorat tu bergambar dengan aku ,, huhu ,, macam artis dokk ! heheh ,, yang budak laki tu ambik tiga keping dengan aku ,, yang sekeping ,, pic aku nan dia berdiri ,, yang secong duduk atas bangku  ,, yang last ,, aku ,, dia and geng2 dia ,, ramai ar geng dia !! geng2 dia cakap ,, aku cantik ,, aku kene dengan warna pink ,, n dia cakap aku chumell !! n laz sekali ........ budak laki tu bisik ''i love u'' kat aku .... malu nye aku !! n bubye ..... nak pergi jogging ... tatta
^RA^
Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri