SAHABATKU .

kenape mesti sahabatku beranggapan yang bukan-bukan padaku ?
aku tahu diri aku ini tidak layak untuk bersahabat dengan sesiapapun ..
aku sedar dan tahu tentangitu ..
maafkanlah aku wahai sahabatku ..
kalau kau mauhu tahu ,..
jika keadaanmu juga begitu ..
aku juga akan menjagamu seperti aku menjaga dia ..
dia adalah kawan rapatku ..
tempat aku berkongsi rahsia dan cerita ..
tidak lebih dari itu ..

tolong lah ..
berfikiran logik ..
berfikiran positif ..
aku sedang dalam kesedihan ..
sedih kerana kamu harus pulang kembali ke tempat kamu ..
sedih kerana keadaan teman rapatku ..
sedih kerana tidak dapat berjumpa dengan 'R' ..
sedih kerana perangai 'R' ..
sedih kerana terpaksa menjauhkan diri aku dari 'L' ..
sedih kerana tidak dapat berjumpa dengan 'L' naik cuti ..
sesungguhnya ..
ini amat-amat menyiksakan diriku ..

tolong faham keadaan aku ..

^RA^
Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri