S.O.R.I.

today is too ''bad'' for me ..
 i had a problem .. NOW !
aku sudah mencalarkan hati dia ..
aku sudah menyakitkan hati dia ..
aku sudah mempertikaikan sayang dia pada aku !
kenapa dengan diri aku hari ini ?!
aku benci diri aku !
mengapa aku mesti jadi seorang manusia yang bodoh ?!
kenapa aku mesti menyakitkan hati seseorang yang aku terlalu sayang !
yang aku terlalu cinta !
susah untuk aku ungkapkan sayang dan cinta aku ini padanya ..
kerana sesungguhnya aku tidak layak untuk menyayanginya dirinya !
kerana sesungguhnya aku tidak layak untuk mencintai dirinya !
dan aku tidak layak untuk dicintai oleh seseorang yang terlalu sempurna seperti diri nya !
betapa bodoh nya aku !
dan sekarang ..
dirinya meminta untuk aku berpisah dengan nya ..
dirinya berasa  jalan itulah yang terbaik ..
tetapi ..
bagiku ..
jalan itu lah yang plaing aku benci !
aku tidak akn memilih jalan itu !
aku tidak mahu berpisah dengan nya !
sungguh ego nya diriku untuk menghalang dirinya untuk berbuat demikian ...
mungkin kesalahanku besar bagi dirinya ...


oh kekandaku ..
maafkan lah diriku ..
aku tidak mahu memilih jalan itu ..
dan aku berharap kaw masih boleh memaafkan aku dan mencintai diriku ..


sesungguhnya ..
inilah kali kedua aku menagis kerana dia ..
aku sudah lama memaafkan dirinya..
dan aku akan menunggu balasan maaf dari nya ..


:'(  saya akan selalu mencintai awak ..
maafkan lah saya ,, wak ...
saya merayu ..
Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri