STRESS !!

nma nuan ?! paloi ? sot ? belik ? mapap ? tambp ?
dah sedr pe kw ? kw boley bla dri idop aku !
astaghfiullahalazim .. ~

aku tk tao pe dha mrasok pikirn aku .. aku smakin membenci die ..
...
ye ! aku sedr itu !
knape ??


sebb ......
die tk ambex bert tntg aku ! dia tk call aku !
die brahsie nan aku ! die tk prihatin !
erghh !!

smemang nyer .. aku ,, aku SHAYUNK dier !

tpi ...
mengape aku rase somethin' yang sungguh menyakitkan hati aku ?
kenape aku tibe2 rase sensitif semacm je ??
dulu tk mcm ni ..
KENAPE DENGAN AKU NI ??!!!


abang .. i'm sooo sory ..
cyunk tk tao dh knape nan cyunk ni ..


takkkk ~~
aku rase aku macm nk.....
TAK !
TAK BOLEH !
aku TAK BOLEH putus nan dier !

tnpe dier.. idop aku tkkn sesempurne sekarg ..
aku tkkn sebhagie sekrg ..
aku tkkn secerie skarng ..
dn aku tkkn sesetie sekrg ..

die telh mengajr aku untok setie dengn nyer ..
sungguh .. aku boleh lakukn nyer ..
krne.. d hati ini cume ade dier ..


p/s tolong lah wahai kawan2 .. bantu;lah aku ..  berikanlah aku cara2 nak berbaik semule dengan nyer.
sesungguh nyer..  aku sangat berharap itu ..

^RA^

Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri