Kenape dan Kenape ?

Aku pun tk tao kenape mesti jady cm niyy ?
Pade sape aku nk luahkn isi hati aku y berkecamuk ganas niyy , ?
Jiwa aku sudah pun bagaikn ombak y kuat d pantai ..
Tatkala aku inginkan kedamaian dan kesepian d tepi pantai , tibe tibe ade ombak y meghilangkan segale kedamaian y aku rasai tadi ,
Kenape mesti jady mcm niy ? Huhh ! Aku tk minyk pon ..
SAPE MINTAK KAN TOK AKU ?
Okayyokayy :) i will be okayy .
Hurm , cume maseh geram lagi , mase aku nk exam laa baru ad orang dtang repot psal Tunang aku tuu .
Punye laa tkde mood nk bace buku , soalan da la susa , Haishh =,= !

Dan kenape ?? Memang aku y sala .
Tp kenape aku mesti jeleesss ?
Da aku kn y berikn dea kebebasan tok memileh orang kedue dlm idop dea ,
N now dea da pileh Nurush , so buat ap aku nk jeless ?
Aku y suroh kn ? Bukn kerelaan dea kn ?
Tolong laaaa ! Peneng pale otak aku niyy , ....

N mcm mane pulakk boley jadi mcm niyy , ??
Aku tknk , tp kenape aku kene pakse buat bende niyy sume ?
Baek aku dok uma , buat keje khusus y belambak nk pengsan tuu drpd dok tecongok kat situ ..
Bukn ny dpt upah pun kn ?
Ae aku niyy , nk upa jee tao , cm budak kechik !

N aku malu jdy cm niyy , . Mcm mane boley belaku ?
Kenape peratus menurun ?
Kenape kenape kenape ?
Sbab jatoh , ? Tuu bukn nye kiteorang rncg .
Urghh ~ Kalau laa markah maintan cm dulu , mesti da dpt tempat ke-5 kn ?
Sedeh sgt kodd .. Tape , jnjy dpat gi KL kan kan ?

N kenape smlm dea mara aku tk tentu pasal ?
Aku dlm journey 1 2 go 2 his home u know ??
Urghh ~ Tepakse aku buka kn mulut y suda tekatup rapat suro ptah balek bab dea tkde kat ruma .
Pdehal ? Tape laa , tknk heboheboh kan kan :P
Bajett tol laa buda niyy !

Hurm , kenape pulakk laa hayy latihan BAND taa ad smpai raye ?
Rindu kat RANKY !
Nk maen RANKY ! Nk hady perfect cm SASBAND !
Nk nk nk ! Mreke idola aku !
Aku mghormati deaorang ....
Tabek laaaaa .....

Outout <3
^ RA ^

Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri