Ap Celopp Ny TOKKK ??!

dee . ap citer ny tok ?
this week memey bikin wa malu gila mati la !
bapak dea !
Kak Ain , Sha , Fara , Kak Shaz , Kak ika n Kak Qila g tao Kodok y aku minat dea .
wey . ad ke patot ? kang Fira mara kang . haha .
pastu mlm td ad jamuan asrama kn .
budak-2 ny g ckp ngan kodok n bebek y aku nk amek gmba ngan dea .
bapak gila malu sehh smlm ! smpai si fara n joe tolak-2 aku g kt deaorang .
aku tk dpt bygkn mcm mn la law letak kt FB pic uu .
aduu ! bengang bengang !

n then , LAAWF AARSA skr ny mmg ANTI gila-2 ngan D !
dea tu aa . mulot bau jamban .
deaorang tnye baek-2 . D g tengking-2 . aku tao la suare dea sedap ( pulak ! )
agak aa nk lpaskn tension pun .
erhhh ! da la dea kwn baek Fira .
dea mmg sengaje nk aku benci Fira an ??


HAHA XD
wa da dpt result test 3 dee .
stakat ny da 1A2B2C .
hadoyy ! 1 je A ? memey tk patot btol la !
tkp-2 . aku akn berusehe lebeh keras dn maju lg !


aku ase mcm sedeh lak ingat knangan pahet aku dulu ,
sempat gak aku kongc ngan LAAWF AARSA td .
hmm . bia la .
nnty semue rahsie akn terungkap jugak ..
just wait n see yo ~!


aku suke Fira n aku ase Fira tao .
tp Fira tk suke aku .
bb td aku nmpk Fira ngan Z saleng berpndangan .
normel la kn . br jatoh cinte la katekan
then , aku promis ngan LAAWF AARSA tknk pndg-2 Fira lg .
tp aku tk boleh aa ! so aku tarek balek kate-2 deaorang tuh .


haa ! td kn ad practice bandd . wuaa !
mmg rindu gile kt RANKY ! da lame tk baek .
haha . maseh bole tiop lg taw ! siap kelua bunyi lg , ( memey aa )
best-2 walaupun maseh susa nk maen lgu .
mase balek band . aku nmpk Fira maen handball .
kih kih . syok-2 .
mmg tiap-2 petang aku ngendap dea maen handball .
so law tk g prep mlm pun tkp .


haa ! this week aku prep kt ASPURI .
mlass nk prep kt skola bb deaorang memekak n tk bole study aa . ( da alem )
hehe . da taobat da . tknk kne mara lg ngan cekgu .


esok daja khas la . mlass tol nk pegi .
law ikotkn ati ny . mmg tknk balek pun .
tp mummy suroh .
mmg muncong pnjg berdepe-2 kodd !
erghh ! leceh-2 .
esok mlm ad open house kt umah EISYA (  BS2T  )
hehe . tp tk tao nk g ngan sp .
aku ingat balek uma EISYA teros nk balek hostel .
Ahad boley outing .
br syokk !


smlm an ad jamuan kn .
aku pkai jubah ijau .
ye laa . kn aku da taobat smbl belacan .
aku da tk maen da rewang-2 ny .
aku rogol teros kang senang .
haha . tkd la . just kidding dee !
tp slack pulak jam mera . mantol kodd .
kontrass . seliper ad reben wane PINKY pulak tuu ,
hadoyy . nk alem punye psl aku nk pkai stokin .
tp tk bwk n deaorang tkd stokin licen tu ,
ish . br nk jd ustazah mlm tu . hehe .
rmai kodd y pkai SHAWL tu .
aku mmg tkley pkai mcm tu . rimas n pnas dohh .
pkai jubah tu pun da pnas . nnty nk solat susa . baek simple jeee .


haa ! PMR da nk dekat .
n cekgu ad bg surat cuti . eehh .
tu y seronok tu ,
ny y ad ase cm nk bwak ' DUET ' tuu .
kihkih .


hmmmm . Fira ckp dea suke aku ?
isn't rite ? dea ny bukan ley cye sgt .
takot aku nk cye budak laki lg .
nnti aku d kecewekAan .
takot- 2 . aku da serek kne tipu ngan dea .

keyy aa ! da kol 6.30 ny .
nk siap-2 g daja khasz . bye !

> Tira Domo <

Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri