SASEM^^

Assalammualaikum 
Aku nk share story about 
- SASEM -
[ SM Sains Sembrong ]
Sekolah ini berade di daerah Kluang , Johor
Sekolah ini adelah SBP terbesar !
Dan juga sekolah anak angkat Hisamuddin
[ sory kalau salah eje name ]
Semalam [ 17 November 2011 ] ,
Pendaftaran bagi Tingkatan II 2012 
Yang terpilih utk masuk ke SBP ni .
Aku dah pegi semalam 
Memang besar !
Dari Blok Sekolah nak ke Asrama
Kira-kira 10 minit mase diambil .
Semalam dari jam 9 pagi sampai 4 ptg waktu pendaftaran nye 
Ni adelah atucare majlis [ semalam ]
9 - 11 pagi : Pendaftaran
11 - 12 tgah hari : Ucapan 
12 - 12.30 tgh hari : Lawatan Ke Asrama
12.30 - 2 ptg : Rehat / Makan / Solat
2 - 4 ptg : Pelajar [ di Dewan Makan - Slot Kaunseling ]
2 - 4 ptg : Ibu Bapa [ di Dewan Khalifah [ Mesyuarat PIBG ]

> Pendaftaran <
Aku daftar tepat jam 9 Pagi bab aku smpai 8 Pagi
Time tuh aku pakai Baju Sekolah lengkap
Da daftar aku terus dpt : Kelas , Rumah , Bilik [ dom ]
Kelas : Ibnu Haitham
Rumah : Tuanku Abdul Rahman [ biru ]
Bilik : Aras 1 , Bilik 13

> Ucapan <
Sape berucap , aku tk ingat name 
But , dea ade ckp 
Kiteorg adelah First Batch 
Hehehe =)
[ bangge bangge ]

> Lawatan Ke Asrama <
Uihh =='
Jenuh ku berjalan 
Jauh amt ! 
Asrama Lelaki tk jauh mane 
Asrama Perempuan jauh jugak
Mcm diperkatekan dlm ucapan tdi 
10 minit Terlebeh-lebeh !
Naseb dpt Aras 1 
Bilik aku sebelah tangge jehh =)
Satu bilik 8 orang , 4 katel double 
Okayy laa , memuas kan 
Tandas AND Bilk Gosok sebelah Bilik aku jehh kodd 
Senang senang ^^

> Makan <
Aku n Family makan kat Taman Sri Lambak [ T6 ]

> Slot Kaunseling <
Aaaaaaa bestbest ^^
Kiteorg harus berkenalan dn budak lain
Aku kenal ngn dak ny 
: Mira , Qissya , Syasya , Fara 
Tuh jeh yg aku ingat 
Hehe mereke sume satu Bilik ngn aku
Budak STaND yg dpt 6 org jehh yg aku nmpk
: Firdaus Aiman [ 1 Nilam ] Muhd Zulhilmi & Amir Afdzal [ 1 Ratna ] 
: Hanis & Ismanatasya [ 1 Kristal , n aku .

Aaaaaaa nk tengok sekolah tuh ?
Mari Discover Bawah ny :





Ny dari pandangan atas   =)



Ny adelah Asrama 


Ny adelah Laluan utk ke sekolah 


Ny adelah Dewan Khalifah



Ny adelah Padang


Ny adelah Surau + Dewan Makan 
[ Bawah : Dewan Makan , Atas : Surau ]

Aaaaaa banyak aku pelajari mase Slot Kaunseling tuh 
Antarenye :
 > S B P <
: Sekolah Budak Pandai
: Sekolah Banyak Potensi
> S A S E M <
: Saya Selalu Maju
: Saya Selalu Menang 
Kay laa 
Itu sahaje Info yg aku dpt skrg ny 
Utk budak-2 yg dpt 5A 2011
Akak doakan korang dpt masuk sch ny 
Nanty bole jumpe akak 
Find me in 2 Ibnu Haitham , kay ?
And jgn lupekan doakan akak dpt 8A's PMR 2013 nnty 
Tataaaa BuBye  =)

> tira domo <

Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri