SDKA

Assalammualaikum
Arini aku nk cite sikit psl exam SDKA ny 
Korang thu tk SDKA tuh ap ?
SDKA adelah singkatan bagi Sijil Darjah Khas Agama 
So , sape-2 yg Daja Khas mesti thu kn SDKA ny ?
Aaaaaaaaa kalo korang nk thu 
Daja Khas ny hanye ade kt Nejeri Johor saje 
So , sape-2 kumbang yg da lame nk memilih bunga 
Pilih la bunga kt Negeri Johor ny 
Sebab bunga-2 kt Johor ny ilmu agame nye kuat !
Hehe aku la salah satunye ^^
Tapi aku ny ganas 
Hehe , (=
Arini baru start exam SDKA nye
Arini exam Ibadat , Sirah n Tafsir 
Ibadat : Not bad la ! bb aku study , aku target nk dpt pangkat 2 
Sirah : Fuh ! Seronok ! yg 10 markah sume tuh , aku jawab 1 jeh , komfem dpt 2% jeh , tp takpe , aku tk target pun ..
Tafsir : Ntah la , aku jawab penoh 10 markah ! tp masalahnye , aku hentam jeh , hehe , aku tk target pun , so , toksah isau lerr ..
Esok exam Muamalat ngn Faraid 
Aku target Muamalat , hehe , 
Sat gi aku nk g study la ny ngn kengkawan !
So , bubye !!
Chow Chin Chow dulu wok ~

> tira domo <


Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri