I am coming , SASEM !


Mmg nilahh saat yg aku tunggu-2 dulu
Tapi bila dah sampai waktu nya
Fuhh debo siutt !
Pastuh dlm pale otak pike negatif jehh
Ade hantu lahh
Pocong lahh
Al-maklum lahh baru lepas mimpi pasal pocong
Serem lahh ! :3
Debo gila !
Aku taktahu perangai membe-2 SASEM yg aku cht kt group SASEM
Then nk besemuke wat kali petame
Grrrrr gusar hati ku nii --'
Then nak kene tegur bebudak laki 
Dala sebenar nye aku ny pemalu
Yelahh time pendaftaran last year aku buat-2 berani sebenar nye
Yelahh kan maen tarek jehh tgn Mira time tuhh
Huhu ^6^ tak boleh bla sehh aku >.<
Actually aku debo nk jumpa sorang budak ny
Korang agak laki ke pompuan ?
Ofcoz lahh pompuan
Laki tk maen lahh
Ermm bab ape ahh aku debo ?
Aaaa ! bab .....
Secret lahh hehe ^.^
Sekarang ny nga cht ngn Ain
Dea budak sasem gakk
Huhu aku da nk siap-2 lahh
Yelahh uma aku jauh
So kene betolak kul 12 
Pendaftaran start kol 2
Aduhsaaaa kecut kecut perut aku ny
Dala dea tk onl
Kalo dea onl boleh lah aku nk luahkan rase tkut aku ny
Huhu smlm mate suda bengkak dah bb nanges bila col Latul
Yelahh Fatin bgthu yg dea same kelas ngn Azirah
And Latul same kelas ngn aku
Tuh pun kalo aku tk pindah
But aku pindah so dea sorang-2
Then aku dpt petang
Siberia pagi
Mcm .. nyesal pulakk pindah
Sian Latull
Sedeh lahh dala tk dpt jumpa deaorg
Hurm aku akan sentiasa miss deaorg !
Semalam aku boleh col Latul and Fatin jehh bb deaorg belum tidur
Azirah da tidu so dea col aku pagi tadi
Rindu ngn suare Laawf Aarsa !!
Okayy lahh aku da kene off
Nk siap-2 
Kbayy Bloggie !
Take care ! cehwahh mcm ko boleh amek pekse mcm aku ?
Huhu debo debo debo !
Debaran semakin terasa ! Waktu nya makin hampir !
Arghhhh kawan-2 ku , doakan aku tau !
Jgn sampai aku pengsan pulakk kt sane bb takut sgt
Weeeee ~ 
Boleh pulakk ?
Kbayy Bloggie ! 
Aku akn sentiasa merindui ko n Fb n Twitter n Mface n Youtube !
Muahhmuahh :-* Love Youu Randy , RA and wuteva !!
Arghh kbayy !
Salam )'=


p/s : gementar tahap gaban melampau ! Al-maklumlahh baru first time masuk SBP . kecut gakk ny ! Doakan aku tau para Blogger sekalian , muah mauh ! I will miss to folow every one !!! <3


Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri