minggu ke-3 persekolahan

Erghhh ! minggu niy sekola sgt terok laa sehh ~
tk tao ap nk jd pd asrama skrg ny , bole bosan thp gaban saket perot ciret beret tao tk ?
asl sume nye TERKAWAL ? np tk psang spy jee haa ?
da da , mlas nk citer psal taiko besar sma itu anjeng favourite dea .
tk bole rmai lg ke 'pet' ? lg syokk !
hurmmm ~

this week merupekan trial PMR week , .
so , wadduu ~ gila syok laa !
cekgu tkde masok dlm kelas maa ! haha
bole kite buat onar kat LEGACY 1 BAIDURI , yeahh ~

n this week memey melemahkn smgt aku la .
nth kenape dr ari rabu mlm ( stat dr buke puase ) aku ase cm sedeh je .
mmg aku teringatkan dea . sgt-2 !
mase solat MAGHRIB , imam maen-2 , waktu tu tibe-2 aku teringat kn waktu dea tego aku mase daja 1 .
sejak dr tu kiteorang mule jd kwan baek . mmg erghh ! tkley fokus nk solat time uu .
pastu aku nangess . bace tersekat-2 , selalu nye lancar .
tk smpai 1 minet pun bole habes 1 muke surat .
tp ari tu mmg laen mcm . mmg mate aku sgt bengkak ! aku tk tao aa dak laki pasan tk , y pasti aku wt slumberr je ,
ermm ~


esok kn nye lak ( KHAMES ) aku pun nangess lg .
sbb asl lak tetibe jee nk tudo aku tules surat ? dea ingta aku tkde keje ap nk tules surat tok dea ?
aku ad taste laa ! tkde mase & waktu nk buat keje STUPID cm tu .
last-2 , da tao da sp y bg surat kt dea . tu la , men tudo org je tao .
tao la tulisn aku comel !

n then , PUAN AIN skrg da sekat penjualan d bulan RAMADHAN !
hanye krn kiteorang tk reti mggunekn peluang y ad , heyy !
sp laa y C sgt tu y beli mase prep ? tgok skrg ! sume da susa !
hayyaaa ~!


hurm , aku pun turut kesian kn kelas tu ,
kelas *rahsie* kene d jahanam kn dek org ! cian cian cian :(
mesti kes dendam ny , ap-2 pun , mmg kurg d ajar kodd budak nye .
abes , gi tanggalkn *rahsie* , ingat dea tu ap , men senang-2 je jhnam kn kelas org ,
SENGHAL BIN BENGHAL TOL !


psal kelas aku lak * 1 BAY * , kiteorang da tmpal bendera .
tp tkkan aku je kodd kene bwak , budak laen ?
paleng pmalas dak laki bb dea ckp ,
'' alaa ! kn kiteorang da baya kt bendahari , suruh lah azirah beli ''
tk ke senghal cm tu ? heyy ! nex week CHRIS beli bendere tok stiap meje .
aku lak nk beli ap-2 je y berkenaan ngan ari RAYE AIDILFITRI !
hee :)


cm tk caye gila kn lg seminggu sekolah , cm tknk cuti jee .
nk balek mn aa taon ny ? aku nk balek TERENGGANU .
abes , deaorang ? tkkn nk tinggal kn cm tujee kodd ?
tengok laa dulu yekk ...

LAAWF AARSA da rncang nk g raye uma cekgu-2 n kwan-2 sesame ,
nk bwak PHOENIX skaly , tp skrg ny , PHOENIX da tk rpat ngan LAAWF AARSA .
tk tao bb ap , PHOENIX mcm berdendam ngan LAAWF AARSA , tkkn sb kiteorang bely jam same je kodd *LAAWF AARSA* ..
hurm , bulan puase gak laa nk berdendam ..


n then , nnty 18 OKTOBER LAAWF ARRSA nk g ceramah motivasi ANGKASAWAN PERTAME MALAYSIA !
memey tebaek laa ! bole amek gmba ngan dea , ..
perghh ! sume pg , ..
so , kalaw korag nk g , ckp ngan aku , aku ad 2 borang lebeh .
hehe , sengaje amek lebeh ..


n then , nnty sebelum cuti pggal ke-3 ad lwatan g PERAK .
3 hari 2 mlm , byaran RM175 je :)
murah kn ?? ny pun LAAWF AARSA pg , tp maybe tk sume kodd ,
bb ad y parents kiteorang tk bg .
hmmm , ,....


n , .....
this week ntah knape aku kmbali bersemangat cm sekolah rendh dulu , ..
dulu , mase skolah rendah , aku mmg gila gila minat MATH , bb senang ..
aku suke sgt wt latihn ,berbuku-2 my mum beli , aku ley habes kn ..
but , masok this year , da tk minat bb susa siket ..
tp this week , aku rase semngat aku y da lari g AFRIKA SELATAN dtg balek !
nth knp aku rase soalan y dulu aku anggap susa , da jd sng ..
XCELLENT !


haa ! wktu prep lakk , aku nk wat keje sekola , tp tk bersemangat tol , ..
da tu , cm ne tk besemangat , sume org tido mase prep , .. aku je y tk .
bosan abess , nk berbual tkde kwan .
heyy ! aku tk rase ngantok n penat langsong auw !

n .. this week aku tk sahor pun , MLASSS !
mase ari ISNIN pg tu , memey la aku sahor , mkn roti ngan tuna ..
fuhh , sdap !
esok kn nye lak , aku da malas nk sahor bb aku ngantok ..
tulaa , sp suruh tido lmbt lg an ,
aku bangun kol 3.45 pg , n then mndi , pstu terus tido ..
haha ! tp tk rase ngantok n pnat langsung bb aku da mkn bnyk mlm td ..
hhe :)


aku pun da tk tao nk tules ap .
haa ! ari JUMAAT ptg aku gerak g BAZAR ngan ATYN , AINA N ANIS .
aku beli la OBLONG . dry aritu lg aku nk bely OBLONG .
hehe :) mase tu y jual , CHING , PUTRA ngan PAK DIN .
n mase nk balek , ANIS ad citer dea nmpak artis jual ap nth .
so , kiteorang pg balek BAZAR tu , haah laa dee ! ad artis , dea ngan mak dea jual ap nth .
aku pelik tkkn sorg pun tk pasan .. ?
aku lupe la nm artis tu ap , tp law korang tgok citer KARAK , dea y bwak kete tu ..
pastu ad sekumpulan budak skola ni tany dea , ''abg ny artis ke ?''
dea ckp , ''tkde la , abg org biase je'' ..
haha ! SERONOK ~!


n smlm aku n my parents g jalan-2 ..
first jlan-2 jee , skali t'nmpak kdai kasut ..
n aku pun tgok laa , aku ckp ngan my mum ,
mummy ckp kasut tu comell .
so aku nk bely kasot tu for RAYE nnty .
kasot to base dea wane merah , oke laa tu ..
kasut tinggi , bole pkai jalan-2 ckaly :D


da la , smpai sini jee kodd y aku nk citer ,
ptg ny nk kene balek asrama , ..
hurm , jp lg nk kuar nk bely mkanan ..
aku ny mmg kuat mkn siket auw ! hehe :)
biase la tukn , tp I TETP MENTEN yee ..
* perasan lebeh *
oke laa , aku nga daunlot lagu ny .
nk amsok kn dlm fon , bubye , ..
Sygss Domo ^^


Ehhh ad lg laa ! haa ! td aku gerak kn kaki aku nk g dapur .
i mean nk bangun laa kn , skali aku rase cm ad bende kat kaki aku ..
pastu gerak-2 , .. pastu maken keatas , ..
ap lg , aku pun jeret la LIPASSSSSSSSSSSS !
huhhh ~! aku punye lari n hentak kaki kau bb geli laa , euwww ~!

okayy , skrg da beres , da-2 , jgn disturb aku nk faunlot lag , tata Domo >,<

Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri