OO OO OO BALEK KAMPONG ... ?

Wooooo ! seronok gila bhaa !
esok balek KAMPONG !
Balek GANU pulakk tu !
mesti dpt duet raye bnyk kan kan kan ?
tp aku da beso , dpt pulak duet raye .. ?
tape-2 , mesti deaorang bg punye , kan kan kan ?

This week , kat skola & asrama , okayy jk .
aku bwak 'chocolate' ..
besttt ! tiap-2 ari kodd bole 'mkan' .
mse aritu minum 'power root' kt bilek prep , naseb cekgu tk nmpak .
law nmpak abessss !

n kat asrama this week , perangai kengkwan aku ( Farra , Joe , Fatin ) memey gila sedikit yee .
ad ke patot nk rewang aku ? tp mmg da kene rewang pun .
selebit btol la deaorang ! da la smpai deaorang bukak tudong kau . naseb laki tk nmpak .
buat da la kt tangge .
FUHHH selamat :D

Aku mmg angen gila kat JEPUN ! Bb dea mempermain kn EMIL !
huhhh ! Kang aku tengkeng dea kt situ , malu .
sp suroh pemalu sgt , .. heyy !
Kn EMIL da majokkk .
aku panggel dea , wt derkk je , SENGHAL !

Pastu kn , BESTTT !
ari kames mlm , dala tkde prep .
pastu , mase nk buke pose , si FARRA nk rewang aku , .
aku berlari 1 dewan mkn tu dengan KAKI AYAM beb !
maluu + bengang ! kang tk psal-2 kt situ gak seluaaku kene tarek .
baek aku lari marathon 500 m .
hurm , mlm tu , aku tk solat teraweh , bb g tolong KHALIDA n JOE kmas brg .
aku jd BEBEK + KODOK jap .
Hehe :)
BEBEK d sini !

HAHA !
Haaaa ! lupe nk pesan pd kengkawan sekalian y nk balek rye .
nnty raye jgn lupe pkai tali pinggang taw ! Nnty selua londeh . abess la korang bengang sorang-2 .
hehe =,=

Okayy laa kwan , esok aku gerak balek GANU .
penat tk abes lg ny , br abes kemas ruma .
baju lom lg , mlm kodd .
sempat jp onl kejap , heee , lari dr tugas !
okay laa ! bubyeee ! myb seminggu kodd tk post blog n onl FB .
nnty aku amek gmba n post kt blog n upload kt FB yee !
bubyeee !
*RBA*
Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri