Muka Kasi Smile Sikit :]

Assalammualaikum
Lalalalala esok malam aku balik !
Yahooo gembira tidak terketawe mehh ^.^
Tidak sabar mahu berjumpa semue kazen , makcik pakcik sume !
Deaorang sume sporting ><
Lagi lagi nenek aku yg salu masakkan aku yg aku mintak
Tabik spring lah pade nenek aku :/
Dea pandai masak ape sajeh ! 
Cume belut tak de lah dea suke 
Aku pun pelik nape lah sume geli tengok belut
Aku yang dah selamat telan belut pun okayy jehh
Takde pun nak geli geli ny
Janji masuk dlm perut aku pastuh kenyang sudah lah #___#
HAHAHA
Nanti tak besabar sudah mahu ke Mesra Mall !
Mahu shopping bolehh ?
Agagaga ~ tak mok lahh
Aku bukan jenis yang suke habes kan duit orang
Kalau duit aku sendiri , aku borong bawak lori minyak terus =p
Huhu '__'
Apa yg aku nk buat kalo pergi Mesra Mall ?
Borong novel lerrr ~
Iekin Coral cakap ade Kaki Novel yang baru
Tajuk : Akhirnya Aku Kahwin (=
Tuhh yang aku nk cari tuhh !
Okayy mok pike pasal balik kampung
Baju : Sudah Packed
Tiket : Sudah Beli
Haaaaa belum beli jajan , gulagula *_*
Biasa lah tuh dalam bas mesti kene makan 
Huhu lebih lebih lagi aku amik single seat
Terbaekk ~!
Wehh wehh borink laaaa
Sekarang aku tengah layan Sims Social ny
Best jugak eak buat fb banyak banyak ny
Mintak kat second acc or family
Huhu terus dapat ^,^
Tadi maghib tengok Tentang Dhia
Kekadang otak aku ligat berfikir
Kenape lah buat drama best time maghrib ?
Abes orang yg nak solat macam mane ?
Mesti kene pakse pakse ngn mak kan ?
Yelah tengah syok syok tengok 
Patuh kene pakse gi mandi lah solat lah
Kesian kesian   )'=
Tapi aku mmg benci watak Melly dalam tuhh
Perghh terase mok bagi penumbuk petale keenam jeh kan =p
Gedik and tak thu malu !
Tapi sekarang aku tumpang rasa bahagia juga
Nak thu kenapa ?
Sebab Zikir dgn Dhia suda selamat disatukan
Tapi aku risau menanti episod seterusnya [esok]
Sebab aku takut Si Salmi mental tuh mintak Bomoh Siam tuh kasi 'cekekkkk' sama Dhia
Aduhsaaa sedeh lahh
Okay lah
Mok pi layan Sims ny 
Tadaaaa 
Byebye -,-

> tira domo <


Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri