Hati Ini Ingin Dimiliki



Aku hamparkan sekeping hati ikhlas untukmu
Melakar dan membentuk ia mnjadi ukiran yg kmau inginkan
Tak banyak aku meminta
Hanya sekadar sebentuk perasaan sebagai balasan diatas keikhlasan
Namun, adakah hari ini layak untuk dirimu ?
Hari demi hari aku sering diselubungi perasaan ingin tahu
Bagaimana harus aku mengerti dirimu
Sedangkan tiada sedikit ruang pun untuk ku merasa
Kerana ingin dimiliki, 
Aku tk pernah mengenal erti jemu
Apakah aku akn menikmati kasih darimu suatu hari nanti ?
Adakah penantian ini akan mendapat balasana yg setimpal ?
Adakah alasan yg diterima menepati apa yg aku inginkan ?
Berlegar terus persoalan itu di minda ini
Hanya yg aku tagihkan
Kasih dari mu yg setulus dan seihklas  hati ..

p/s  :- sesaje jakk berjiwang ^^


Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri