Setia Selamanya


Saat mentari merembang senja
Camar yg terbang pulang ke teduh nya
Desiran ombak tetap berlagu ceria
Mengejar pantai yg utuh setia

Bagai setia nya aku pade dia
Bagai rindu nya aku kepade terune
Namun aku tetap tertanya-tanya
Adakah dea juga turut merasakan apa yg aku rasa

Aku bgai kn sang pungguk yg berjaga
Menanti sang buan purnama demi purnama
Aku meratah kepekatan malam yg gelap gelita
Memikirkan ape yg terbuku di lubuk hati nya

Hingga tiudr malam ku tk lena
Santapan ku tk dpt dijamah seenak nya
Mandiku jua tk basah seluruh nya
Inikah yg dinama kan cinta

Dea bukan cinta yg pertama
Namun dea tetap menggetarkan jiwa
Dea yg membuat aku amt teruja
Segala-gala nya adalah dea

Seorang ADAM yg amt ku cinta
Sepenuh jiwa dan raga dan cintaku tiada dustanya
Lahir dari setulus rasa hanya untuk dea
Dan sesungguh nya Aku amt mencintai nya ..

p/s :- sesaje jakk tau ! tada maksud papa >,<


Kalau sudah baca, jangan lupa beri KOMEN and tekan LIKE yeee. Thank you (=

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment :)

Copyright@segala diatas adalah rekaan atiraDomo sendiri